Onze zorginhoudelijke visie is gebaseerd op de overtuiging dat herstel bij ziektes, klachten en aandoeningen aan het bewegingsapparaat, naast effecten op basis van therapeutische interventies, voor een groot deel ook beginnen bij aanpassingen in het gedrag van de patiënt.
Persoonsgericht
Binnen de praktijk staat de patiënt centraal en daarbij wordt altijd gehandeld in het belang en voordeel van de patiënt. Bij iedere patiënt wordt natuurlijk zeer goed geluisterd naar de klachten van en de wensen. Alle therapieën worden op de patiënt zelf afgestemd rekening houdend met de wensen. Hierdoor is er dus altijd sprake van een uniek behandelplan. Dit houdt dus in dat voor patiënten met soort gelijke klachten een totaal andere therapie gekozen kan worden. Naast het behandelen van statiek en dynamiek problematiek in relatie tot de onderste extremiteiten, neemt de zorg rond om diabetes mellitus patiënten ook een deel van de zorg binnen de praktijk in beslag.
Folders
Hieronder kunt u de digitale informatiefolders over diverse problemen aan de voet downloaden:
Brochure Algemeen
Brochure Kindervoet
Brochure Nagelklachten
Brochure Sportblessure
Brochure Reumatische voet
Brochure Diabetische voet
Klachten
Heeft u een klacht over de zorgverlening, de bejeging of anderszins? Uw kan uw klacht kenbaar maken, zowel mondeling als schriftelijk. Mondeling kan dit telefonisch of in de spreekkamer. Schriftelijk kan dit ook door ons uw klacht mede te delen. Wij raden u aan om uw klacht eerst te bespreken met uw podotherapeut. Als u daar problemen mee heeft, mag u ook iemand mee nemen uit uw directe omgeving. Ook kan u een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van onze podotherapiepraktijk. Vul dan onderstaand formulier in. Dit formulier kan u opsturen naar het Klachtenloket Paramedici via info@klachtenloketparamedici.nl of telefonisch contact opnemen: 030-310 09 29. Aan het behandelen van uw klacht zijn geen kosten verbonden.
Klachtenformulier